loading...
وبلاگ تنهایی محمد
mohammad بازدید : 19 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (1)



 لحظه ی شیرینی

 
که به تو دل بستم 

 
از تو پرسیدم من 

 
تو منی یا من تو 

 
و تو گفتی هر دو 

 
من به تو پیوستم 

 
گفتم ای کاش پناهم باشی  

 

 همه جا و همه وقت دست تو در دستم


 
تکیه گاهم باشی

 
و تو گفتی "هستم" 

 
"تا نفس هست کنارت هستم..."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط يكتا در تاریخ 1393/03/28 و 12:16 دقیقه ارسال شده است

بااجازت دوتاازپست هات برداشتم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 340
  • بازدید کلی : 14,867
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    تماس با ما

    ابزار امتیاز دهی